FAQ: BESTELLINGEN

Onderdelen
Nadat je het benodigde onderdeel of het gewenste artikel hebt gevonden, en deze is op voorraad, kun je deze in je winkelwagen plaatsen door op “in winkelwagen” te klikken. Daarna kun je verder zoeken, of direct naar je winkelwagen gaan.

Winkelwagen
In de winkelwagen vind je een overzicht van alle artikelen die je in je winkelwagen hebt geplaatst. Het totaalbedrag en de verzendkosten zijn hier ook terug te vinden.

Let op! De artikelen in je winkelwagen zijn niet voor je gereserveerd.

Klopt alles? Klik op “Doorgaan naar afrekenen” om je bestelling te voltooien. Je wordt gevraagd om in te loggen in je account, of als je nog geen account hebt, je te registreren bij Quadcenter.nl.

Kies voor je gewenste betaalmethode en voltooi de betaling.

Wat gebeurt er nadat ik een bestelling heb geplaatst?

Kort na je bestelling ontvang je van ons een bevestigingsmail met je bestelnummer. We sturen je ook een e-mail wanneer je zending ons magazijn verlaat. In deze e-mail ontvang je een tracking code zodat je je pakket onderweg kunt volgen.

Je kunt ook altijd in je klantaccount de status van je bestelling controleren.

Geen bevestiging ontvangen?

Het kan een paar minuten duren voordat de bevestiging in je mailbox belandt. Het kan ook zijn dat de e-mail met de bevestiging wordt tegengehouden door het spamfilter van je e-mailprogramma.

In dat geval kun je het beste even in de map “Ongewenst” of “Spam” kijken. Mocht je er niet uitkomen, laat het dan even weten door ons contactformulier in te vullen. Wij helpen je graag verder.

Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?

Heb je het verkeerde onderdeel of de verkeerde maat besteld, of wens je toch een ander artikel? Geen probleem. Zolang wij je bestelling nog niet verpakt / verzonden hebben, kun je jouw bestelling annuleren.

Neem telefonisch contact op en vermeld je naam, je adres, en het bestelnummer van je bestelling. Je kan ook een e-mail te sturen naar info@quadcenter.nl waarin je laat weten dat je je bestelling wilt annuleren.

Hoe krijg ik een kopie van mijn factuur?

Zodra je order verwerkt is, verzenden wij de factuur naar jouw ingevulde e-mail adres.
Tevens is de factuur van je bestelling terug te vinden in je klantaccount.