FAQ: GARANTIE & REPARATIE

Heb je een klacht over een van onze items of onze service, dan helpen we je natuurlijk graag verder!

Heb je een klacht over een artikel?
Volg dan de stappen die staan omschreven bij Mijn artikel is defect / beschadigd, wat nu?

Heb je een klacht over onze service?
Wij waarderen jouw feedback enorm. Neem contact met ons op via telefoon, e-mail of WhatsApp en leg je verhaal uit aan onze medewerkers. Wij proberen altijd gezamenlijk een passende oplossing te vinden.

Garantie bij Quadcenter.nl

Jij mag verwachten dat Quadcenter.nl jou een goed product geleverd heeft. Gaat het artikel stuk in de eerste 6 maanden na aanschaf? Dan heb je recht op gratis reparatie of vervanging, mits je het product normaal gebruikt hebt.

Wat je van een product mag verwachten hangt natuurlijk wel af van het type product. Dit is onder andere afhankelijk van het soort merk (A-merk of merkloos) en de prijs die je ervoor hebt betaald.

Soms is het mogelijk om je te beroepen op de fabrieksgarantie van een artikel. Dit is per leverancier anders. Yamaha hanteert namelijk andere garantievoorwaarden voor haar Genuine OEM Parts dan dat Polaris of Kawasaki dat doet. In sommige gevallen kun je ook rechtstreeks contact opnemen met de fabrikant op basis van de garantievoorwaarden. Het is wel prettig als jij Quadcenter.nl hiervan op de hoogte brengt.

Neem in ieder geval altijd eerst contact op met Quadcenter.nl wanneer een besteld artikel niet naar wens of naar verwachting is. Dat doe je door een e-mail te sturen naar info@quadcenter.nl met uitleg wat er gebeurd is, en door foto’s van de beschadigde of kapotte artikelen mee te sturen.

Vermeld de volgende gegevens:

  • Je naam;
  • Je adres;
  • Bestelnummer;
  • Datum van je bestelling;
  • De artikelnummers van de defecte producten.
Mijn artikel is defect / beschadigd, wat nu?

Meld het defecte / beschadigde artikel door een e-mail te sturen naar info@quadcenter.nl, inclusief foto’s van de ontvangen artikelen. Geef zoveel mogelijk details over het defect, zodat wij kunnen nagaan wat er misgegaan is. Samen gaan we op zoek naar een passende oplossing.

Vermeld de volgende gegevens:

  • Je naam;
  • Je adres;
  • Bestelnummer;
  • Datum van je bestelling;
  • De artikelnummers van de defecte producten.